Tuesday, April 6, 2010

"Red Carpet" Annual Dinner 2010 - Part 2

Annual Dinner di Convention Centre, Genting Highland pd 27 Mar dah seminggu berlalu tapi ingin juga nak update di blog ni sekadar mentransfer kenangan manis di sana bersama teman2 sepejabat dlm blog pula. 

Berkumpul di perkarangan bangunan pejabat di Glenmarie dlm pukul 8.30 pagi sehingga 9.15 lebih kurang baru perjalanan dimulakan dgn 2 buah bas persiaran.  Hampir 2 jam sampai lah di Genting Highland, register di lobi agak lama juga selesai maklumlah bukan saja kakitangan HQ yg hampir 100 orang mengikuti rombongan ini malah annual dinner tahun ini dihadiri kakitangan dari seluruh cawangan di Semenanjung Mlaysia dari Prai, Ipoh, JB & Kuantan. Setelah selesai register kami masing2 berpecah mengikut haluan masing2 memasuki permainan di theme park outdoor & indoor.  Selain memasuki permainan di theme park di Genting Highland ini ada di kalangan kami memasuki tempat permainan snow juga.

Kat sini ......gambar2 ketibaan kami di Genting Highland & gambar2 sepanjang dlm ke semua theme park yg sempat dirakam sebelum menghadiri annual dinner di sebelah malamnya.

Ketibaan di lobi utk register
Ketika di dalam theme park outdoor

 
Dalam rumah coklat.....kat sini cantik utk merakam gambar
Di dalam kawasan snow

No comments:

Post a Comment

Nuffnangsb

Search This Blog